A weboldal működése során nem alkalmaz sütiket, így az oldalon ilyen jellegű személyes adatkezelésre nem kerül sor. Adatvédelmi gyakorlatainkról és az adatok feldolgozásáról bővebb információt az Adatkezelési tájékoztató oldalon találhat.

Eszköznyilvántartás.
Tabula
Egységesítse flottájának eszköz és dokumentum kezeléseit. Formálja és használja belső igényei szerint. Csapata és kollégái örömmel fognak automatizált műveletekkel dolgozni.
Ajánlatot kérek

RENDSZERALAPOK

Különböző eszköztípus tartalmak
egyensúlyban
Berendezéseit, készleten lévő és beszerzésre váró eszközeit széleskörűen integrálhatja platformunkba.
Áttekinthető lesz tartalmuk, mennyiségük és üzemeltetésük.
Felhőalapú
platform
Biztonságos, védett
hozzáférés
Eszközfüggetlen,
bármilyen böngésző
által támogatott
Automatizált
műveletek
Többfelhasználós,
közös adminisztrációs
környezet
Mobilapplikációs
elérhetőség
Egyszerűen.
Bármit, egy helyen.

Számtalan eszköz, lehetőség adminisztrálása, adatok és dokumentumok kollektív tárolásával. Az alapnyilvántartás mellett nyomon követheti eszközeinek operációját és pénzügyi hátterét, automatizmusokat is alkalmazva.

Akármi is a távlati terve. A szoftverrel az eszközeihez kapcsolt operatív műveleteit kényelmesen adminisztrálhatja és a vállalat belső igényeihez társíthatja.

Felhasználói élményekkel párosítva. Valós idejű, többfelhasználós, egyazon időben történő bejelentkezések, biztonságos hozzáféréssel.

Lásson előre. Egyedi igényeire szabott karbantartási ütemtervet alakíthat ki. Növelje egyszerre a felhasználói érdekeltséget és a pontosabb jelentéskészítést.

Tartalomkezelés funkciókban gazdag megoldásokkal. Gyorsan visszakeresheti feltöltött adatait és dokumentumait, papírmunkáját minimálisra csökkentve.

MINDEN EGY ERNYŐ ALATT
Teljesítmény céljaihoz méretezve
Az üzemeltetési modulfunkció teljes ellenőrzést és támogatást biztosít a működési folyamatok felett, az elejétől a végéig. Legyen szó az eszközök káreseményeiről, vagy a rendszerből kezdeményezhető bírság értesítő e-mailekről, kedvére lesz a platform sokszínűsége.
Az összes adat
egy helyen.
Egyszerűen figyelemmel kísérheti flottája üzemanyagfelhasználását. Üzemeltetési modulunk használatával teljes rálátást kap üzemanyag szükségleteire és költségeire.
Elengedhetetetlen
karbantartási ütemezések.
A kezdeti beviteltől és jóváhagyástól kezdve a teljesítésig követheti az összes munkafolyamatot.
Minden egy platformra
kerül.
Értesítők, tájékoztatók, dokumentumok és ütemezett felhasználói kiértesítések. Egy rendszer, több művelettel.
Választóvonal a magán
és céges utak között.
Megoldás az útnyilvántartás adminisztrálására. Sokrétű adat- és dokumentumrögzítési lehetőség, figyelembe véve a gépjármű szabályzati előírásokat.
Hogy az elakadásokon is
tovább tudjon lépni.
Fogja össze a balesetekkel, káreseményekkel kapcsolatos lényeges információkat, így azok bármikor nyomon követhetők és gyorsan lekérhetőek lesznek.
Összes flottaszámlája
eszközeihez rendelve.
Minden egy adatbázisban tárolva. Kategorizáljon, elemezzen üzemanyag- és szerviz költségek, vagy akár bérleti díjak között.
* A fent megnevezett tartalom és annak részletei egy adott eszköztípusra vonatkoznak. Az igénybe vehető egyéb eszköztípusok esetében az üzemeltetési tartalom az ágazattól és működéstől függően sajátosan meghatározható és alkalmazható.
Belső igényléstől az átadásig
Testre szabható work-flow működtetés, melyet vállalkozásának igényeihez és tartalmához illeszthet.
Igénylési folyamatok szimplán.
A különféle jogosultságokban egyszerűen kiválaszthatja az eszköztárat. Az igénylők kizárólag az engedély alapú információkat láthatják. Egy keretrendszerben kezelt ügymenet, a kérelmezéstől az engedélyezési folyamatok lezárásáig.
Igénylési folyamatok szimplán
Napra kész maradhat
megrendelésének státuszában.
Kizárólag a szükséges információk kitöltésével kell törődnie. Legyen szó karbantartásról, vagy új eszköz beszerzéséről, teljes körűen adminisztrálhatja a hozzájuk fűződő tartalmakat, eseményeket.
Napra kész maradhat
Önállóság
az ütemezésben.
Gyorsan, közvetlenül kezdeményezhető a foglalások kérelmezése, a jóváhagyók minden lépésről tájékozódnak. A felhasználók egyedi hozzáférési szintjeinek beállításával az igényelhető eszköztár kerül megjelenítésre, amellyel a felhasználókat az elérhető eszközök kiválasztásához tereli.
Önállóság
További kérdései vannak?
Szakértőink örömmel mutatják be, hogyan működik platformunk és miként tudja megoldásainkat alkalmazni sajátos igényeire szabva.
Kapcsolatba lépek
ESEMÉNY FIGYELMEZTETÉSEK, RIPORTOK

ESEMÉNY FIGYELMEZTETÉSEK, RIPORTOK

Minden elváráshoz
illő megoldás
Egy táblában, egyszerre
mutatja a részleteket
Szimplán nyomon követhető szerződéses adatok, dokumentumok. Figyelmeztetésekkel egybekötve sokrétű megoldás közül választhat.
Összesített adatok
Egyszerűen és teljes terjedelemben elkészíthető átfogó eszközriportok akár időzítéssel. Akármikor.
Folyamatok automatizálása
A rendszer látványosan támogatja időmenedzsmentjét. Előre definiált tartalmak, ütemezések szerint.
Exportálás mindenre kiterjedően
Könnyen és gyorsan kinyerheti a különböző tartalmakból származó adatokat, riportokhoz fűzhetően.
Gyakran ismételt kérdések
Mi a rendszerkövetelmény a Tabula szoftver használatához?
Eszköz és flottanyilvántartó szoftverünk felhőszolgáltatás alapú, így használatához aktív internet és egy internetböngésző szükséges, egyéb alkalmazásra nincs szükség.
Milyen böngészőkkel működik?
A Tabula platform működése Microsoft Edge, Google Chrome és Apple Safari böngészőkben támogatott. A felsorolt böngészőkön kívül a rendszer jellemzően megfelelően működik, de ez nem teljes körűen garantált.
Mobil eszközökön is elérhető a szoftver?
Platformunkat úgy fejlesztettük ki, hogy minden eszközről és mindig elérhető legyen. Felhasználószinten az adat nyilvántartások is könnyen megoldhatók.
Mennyire biztosított a rendszeren belüli adataim és dokumentumaim védelme?
A rendszerben nyilvántartott adatok, dokumentumok tárolása és védelme elsődleges és kiemelt irányelv számunkra. A Tabula használata kizárólag vállalati körben lehetséges, zárt platformon belüli felhasználó szintű regisztrációval, erősen szabályozott jogosultságszintek kezelése mellett. Bővebb információt, a Tabula adatkezelésre vonatkozó jogi rendelkezéseit, irányelveit az Adatkezelési tájékoztatónk tartalmazza.
Van-e ügyfélszolgálati támogatás és milyen szinten?
Kiemelt ügyfélszolgálatunkon szakértő munkatársaink munkanapokon 9-17 óra között készséggel állnak rendelkezésre a szoftver támogatásra vonatkozóan, valamint az egyéb szolgáltatásainkhoz kapcsolódó érdeklődés esetére is. Elérhetőségeink a Kapcsolat alatt találhatók.