ISMERTETŐ
TABULA
A vállalati eszközkezelésben az adat és dokumentumkezelés olyan alapvető kulcsszavak, amelyek az operációban a teljes folyamat sikerességét meghatározzák. A hatékony eszköz menedzsment egyre több vállalat esetében merül fel. Megoldásunk a “Tabula” ügyviteli eszköz menedzsment rendszerünk, amellyel lefedhető egy cég összes eszközének adat és dokumentum nyilvántartása, adminisztrációs folyamata.
A rendszer alapja egy online, internet alapú adatbáziskezelő, amelyben különböző ügyviteli folyamatokat kezelő modulok vannak. Ezzel olyan rendszert kínálunk a vállalati eszközkezelés terén, amely választ ad a területen felmerülő mindennapi belső adminisztrációs folyamatok támogatására, egy rendszerben összesíti a megoldásokat, ráadásul maximálisan az Ügyfél egyedi igényeire kialakítva. A rendszerben lévő megoldások teljes mértékben lefedik a nyilvántartási folyamatokat mind adat, mind dokumentum menedzsment vonalon az egyszerűbb tartalomtól egészen a komplex struktúráig.
MIÉRT ÉRI MEG A TABULA RENDSZERT ALKALMAZNI A VÁLLALATI ESZKÖZÖK KEZELÉSÉRE?
- Eszközállomány komplett nyilvántartásának lehetősége - igazodik vállalata eszközeihez, tartalmához, tranzakcióihoz
- Testreszabott megoldások kulcssorozata - bármit, bárhogyan, bármikor
- Dokumentum menedzsment integráció - eszközállományhoz kapcsolódó szállítói és üzemeltetői dokumentumok, szerződések nyilvántartása
- Automatizált megoldások sorozata - sablonok, figyelmeztetések, riportok
- Riportok egyedi igények szerint - különböző riportok létrehozása, felhasználása
- Előrejelzések, tervezés - prognózis az adatok alapján, eszköz menedzsment terv készítése
- Döntéstámogató eszköz - iránymutatás, célzott, objektív tartalmak vezetői döntésekhez
- Eszközök operatív és pénzügyi terület optimalizálása - beszerzési, üzemeltetési költségek csökkentése, értékesítési költségek növelése
„Ha egy cég nem kezeli megfelelően az eszközeit, úgy nem képes átláthatóan és hatékonyan kezelni az operációját sem.”
MacroFleet

A RENDSZER JELLEMZŐI
- Online, internet alapú, zárt adminisztrációs platform
- Egyszerű adminisztrációs felület, többfelhasználós környezet
- Teljeskörű adat és dokumentum nyilvántartási lehetőség minden eszköz típusra
- Egyéni specifikációs lehetőségek, különböző tartalmi megoldások
- Tranzakció nyilvántartás bármilyen üzemeltetési folyamatra
- Adat és dokumentum export, import funkció teljeskörűen
- Egyedi, felhasználó szintű riportok manuálisan és automatikus beállítással
- Esemény figyelmeztetés előre definiált tartalom és időciklus alapján
- Biztonságos kapcsolat, védett hozzáférés, jogosultságok többszintű kezelése